utworzone przez admin | mar 2, 2016
Seat Leon Seat Leon z silnikiem 1,9tdi 130Km i 310Nm, modyfikacje wykonane przez nas + właściciel: FMIC Turbo ARL (150) Big Brake kit – golf r32 334mm Remap Wynik po modyfikacjach – 190@405. Chip tuning to bezpieczeństwo i oszczędność! Masz...
utworzone przez admin | mar 2, 2016
Seat Cordoba Seria: 110@235 – poprzez modyfikacje: FMIC wtryski 230 Turbo bv43 Wydech 2,5 udało się uzyskać bardzo dobry wynik: 182@378. Chip tuning to bezpieczeństwo i oszczędność! Masz wątpliwości? Napisz, lub zadzwoń już dziś! 509 11 99 70...
utworzone przez admin | mar 2, 2016
Volkswagen Golf 3 Silnik 1z, najstarsza 90’tka. Mały potworek wyszedł 201@393. Modyfikacje: wtryski 230 turbo mb320cdi pompa 11 fmic + wydech map 51c + odblokowana diag do 3 barów Chip tuning to bezpieczeństwo i oszczędność! Masz wątpliwości?...
utworzone przez admin | mar 1, 2016
Audi Silnik 1,8T BFB oryginalnie 163KM i 225Nm. Poprzez wymianę wtryskiwaczy z Saaba 380cc, Turbo hybryda K03s, zainstalowanie FMIC i dołożenie DP, udało się uzyskać 228KM i 341Nm. Chip tuning to bezpieczeństwo i oszczędność! Masz wątpliwości? Napisz,...
utworzone przez admin | mar 1, 2016
Volkswagen Polo 1,8T Mały, ale wariat – VW Polo 1,8T. Oryginalnie wersja GTI – 150KM, po modyfikacjach FMIC, wydech i chip tuning udało się uzyskać wynik zadowalający – 228KM i 338Nm. Chip tuning to bezpieczeństwo i oszczędność! Masz...